بلاگ عین گراف

سایت عین گراف

سایت عین گراف سعی کرده است که با تمامی سایت های ارائه دهنده عکس و طرح های گرافیکی متفاوت باشد این مهم به راحتی در محتوای منتشر شده در سایت قابل مشاهده است.
عین گراف مکانی است برای ارائه تصاویر شاتر استوک با قیمت مناسب و ارزان و همچنین ارائه پوستر های لایه باز  کاملا اختصاصی با طراحی جذاب و منحصر به فرد توسط طراحان برجسته کشور
یکی از نقاط تمایز عین گراف نسبت به سایت های مشابه ارائه مجموعه تصویر به جای تک عکس یا تک فایل است.
در بسیاری از سایت های فروش فایل شما مشاهده میکنید که اکثر تصاویر به صورت تکی به فروش میروند اما ما در عین گراف هر ابجکت را در نمونه های مختلف تنها در یک مجموعه منتشر میکنیم و از فروش تصاویر و ابجکت ها به صورت تکی خودداری میکنیم.به این صورت شما میتوانید با هزینه ی کمتری فایل های بیشتری را در اختیار داشته باشد.
سایت عین گرافقیمت پایین و فایل های کاملا اختصاصی از دیگر وجه تمایز سایت عین گراف نسبت به سایت های مشابه است.
ارائه پکیج های گرافیکی به صورت مجموعه های عظیم فایل و باکیفیت بالا ما جز اصلی ترین محصولات ماست به این صورت شما با پرداخت مبلغ ناچیزی میتوانید مجموعه ای از تصاویر باکیفیت با موضوع خاص را دریافت کنید، به طور مثال پکیج تصاویر باکیفیت نقاشی منیاتوری شامل بیش از ۵۰۰ عدد نقاشی میناتوری باکیفیت می باشد که با قیمتی مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.
ما در عین گراف سعی کرده ایم در طراحی و تولید آثار گرافیکی شما کنارتان باشیم، محصولاتی را ارائه دهیم که کاربردی و در عین حال ارزان قیمت باشند تا بتوانم با لطف خداوند پیشرفتی قابل توجه در حوزه گرافیک داشته باشیم.
با عضویت در کانال تلگرام عین گراف میتوانید طرح و پکیج های رایگان با موضوعات مختلف را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.